SMÅ BRÖST ÄR FINT!!!!!!

Ser på Plastikkirurgerna. Jag blir så fruktansvärt irriterad när människor kommer med hela och fullt fungerande kroppsdelar och uttrycker sitt missnöje över dem för att få igenom denna operation. Jag vet att jag inte har någon rätt att känna den irritationen, komplex är skitjobbigt jag vet. Men jag har faktiskt väldigt svårt att förstå just detta. Vad är det för fel med ett par små brön?! Det är ju så fint! När man har stora bröst och ska ha tillexempel en lös tröja på sig - då ser man jättestor och klumpig ut. Man ser så liten och nätt ut i små bröst. GOD PEOPLE, var nöjda med det ni fått så länge det klarar av att fylla sin funktion.:D
Detta är vackert:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0