Ullaredsköp

Har visat upp alla mina köp för min goa syster, så varför inte visa upp allt för er också?
 
 
 
OBS! Katten och Systern är ej köpta på Ullared!!!!!
ridtermobyxor, bandou-behå x 3, nagellack x 10, trosor x 11, halsband, ring, armband x2, ögonskuggspensel, foundationpensel, ögonskuggspalett, bodybutter x2, minipluttväska, stor väska, necessär x2, bb-cream, muffinformar x2, eyeliner x 2, strumpor x5, nagelfilar, parfym, strumpbyxor x 4676962637699567 (typ), ansiktsmasker, sminkborttagningsmedel, nagellacksborttagningsmedel, supermysig temugg, ljuslyktor x2, prydnadskuddar x2, tavla, hylla, hoodtröja, tshirtar, jacka-som-jag-ska-klippa-av-till-väst, osvosv. Minns faktiskt inte allt jag köpte och det var inte det lättaste att urskilja allt på bilderna. Lampskärmen är i alla fall till Signe!

OCH tavlan, kuddarna och hyllan kommer jag att visa i ett senare inlägg. De har ett för högt värde för att visas i samma bild som allt skit! Är verkligen heeeeelnöjd med allt. Speciellt tavlan och kuddarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0