Varit i Linköping och vänt

Åkte till Biltema med Nils idag på cirka en och en halv timma, pga felkörningar, bara för att inse att FMsändaren jag skulle ha hade utgått ur sortimentet. FÄÄÄCK.
En ständigt upprepad fras av mig som körde "jag vänder då".
Man skulle alltså kunna säga att vi varit i Linköping och vänt idag.
 
Tur att de har andra värda butiker i Linköping så som Hööks och Carlings så jag kunde köpa mig en säkerhetsväst, en jeansväst och ett linne. WOH.
Och faktiskt, så köpte jag en annan FMsändare på TeknikMagasinet istället, som dessutom var ännu bättre än den jag tänkt mig!! Så, nu kan jag lyssna på Spotify i bilen.
 
Jag köpte en jeansväst som sagt, mörkt grå med nitar på ryggen som bildar formen av ett kors, som ni kan se. Köpte också detta döööösnygga linne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0