Att träna med ett virus

Sju dagar har passerat utan att jag vistats på gymmet eller ens tränat överhuvudtaget. Tog ju en långpromenad förra lördagen men den resulterade i världens köttigaste skoskav så, av två anledningar har jag inte kunnat träna:
1: har inte kunnat ha andra skor än foppatofflor på mig utan att halta fram
2: har varit dunderförkyld, vilket är den främsta anledningen. Jag har inte ens kunnat jobba pga detta helvetesvirus och varje kväll har jag tänkt "imorn kan jag verkligen inte gå till skolan...." men likt förbannat har jag gått upp varje morgon och gått till skolan!

Nu kan jag iallafall andas som en normal människa så innan jag kryper ur skinnet av träningsbegär plockade jag fram mina hantlar och köttade sönder på crosstrainern hemma samt allmän styrketräning. 40 effektiva minuter resulterade i en totalt spaghettig kropp. Haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0