bortgjord

Har blivit tre matinlägg på raken, har jag dålig fantasi eller??  Jag får väl kompensera upp min dåliga fantasi med att berätta om en småpinsam grej jag var med om igårkväll. 

Var påväg ut från gymmet och när jag går över parkeringen är det bara jag och två killar i 20års-åldern där, de ska just kliva in i sin bil. Jag går med raka och bestämda steg mot min bil, riktar nyckeln och klickar på "lås-upp-knappen" ...och ser hur det blinkar till bakom mig och bilen ger ifrån sig ett "klick-klick", jag var påväg mot fel bil...

Det var nära kolmörkt ute och det enda som skiljde de två bilarna åt var färgen (som såg likadan ut i mörkret) så, det var faktiskt inte så lätt :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0