Dagens

Tar och slänger in ett par bilder på dagens outfit också! Fast det blir inte riktigt rätt... på bilden har vi precis varit och solat - jag har alltså tvättat bort allt (det lilla jag använder) smink och tagit av mig alla smycken, förutom en ring. 
Men who cares egentligen? Det är nog ingen som gör :-)

finns egentligen ingen som helst anledning till den fula stjärnan som jag valt att placera på mitt högra öga, inte heller någon anledning till mit bittra ansiktsuttryck - för jag är som vanligt ganska glad :D
 
Strax efter jag knäppt denna skitbild bestämde jag och Wilma oss för att ta på mig myskläder och sätta oss i soffan! SÅ - nu chilllllllar vi. Med en fet Samhällsuppgift som ska vara klar på fredag. Fetaste av fetaste och jag är inte ens halvklar....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0