Det färdiga resultatet

Matlagning när det är som svårast.... Jag ska nu berätta hur jag gjorde. Steg för steg.

1. Plockade fram en smådjup skål. Med motiveringen att det helt enkelt är roligare att äta ur smådjupa skålar, med sked.
2. Tog fram en burk med majs, vars innehåll jag tömde i min smådjupa skål.
3. Tog fram en gurka
4. Skar gurkan på ett skärbräde och applicerade den skurna gurkan uppepå majsen
(innan jag gjorde detta hade jag placerad en stekpanna på plattan, satt på plattan och i plattan - lagt en klump med smör)
Nu var smöret brynt och I took it to the next level:
5. Lade mina djupfrysta, halvfabrikatiga, thailändska kikärtsbiffar i pannan och
6. Stekte dem
7. Nu placerade jag biffarna på toppen av mitt majsochgurkberg

FÄRDIGT!!!
På detta hade jag SweetChili-dressing. Typ det godaste som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0