drömmar

Det finns så mycket jag vill göra, och eftersom jag är en person som lider av ständig beslutsångest i princip - av den anledningen att jag vill göra allt och inte missa got.
Som ni vet drömmer jag om att flytta till Australien för en tid, antingen 1 eller 3 år, beroende på om jag ska studera eller arbeta där - velar fortfarande!
Inte nog med det så finns det en massa saker jag vill göra redan i år, men jag har ju tyvärr inte alla pengar i världen så det gäller att prioritera... Detta är i alla fall några av de saker jag vill göra i sommar/höst, men jag lär troligtvis få solla en del som ni förstår! :
 
 
Jag och min syster ska utomlands, det är bestämt - frågan är bara vart men vi är nog sugna på Bulgarien! Sedan är frågan vilken festival det blir....... Antingen blir det Roots + en till utlandsresa eller så blir det P&L eller Bråvalla, fast då kommer jag inte ha råd med någon mer utlandsresa eftersom jag ska iväg med mamma också. Det är ett ständigt bekymmer detta..... Haha nej, faktiskt inte. Det är inget bekymmer - bara lite jobbigt att behöva välja, men det är bra träning för mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0