Eget recept

Jag verkligen älskar att experimentera i köket. Igår gjorde jag den där böngrytan jag nämnde. OH-LORD vad god den blev!! Bönmix, majs, morötter, gullök, purjolök, tomat, sambal oelek, lite kryddor och olivolja. Den är verkligen 2die4! Hade crème fraiche till igår för den blev rätt stark. Tror jag slarvat med proteinerna den sista tiden så jag körde på lite smält ost uppepå och keso till (extra proteiner!). Broccoli innehåller många bra vitaminer som man ofta inte får i sig annars när man inte äter kött. Bland annat Vitamin C, Karoten och Folat.

Man ser knappt själva grytan under berget av broccoli och osten. Vegetarisk ost förövrigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0