en jävla lista

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: ja

Varit kär: nej

Förlorat någon speciell person: pfh, speciell? vem skulle det vara?

Varit deprimerad: rätt ofta

Varit så trött att du somnat sittandes: ja, för jävla ofta

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? ja jag smet jämt när jag var yngre, hatade mitt hem och min familj 

Brutit ett ben? nej men hjärtat

Gjort nåt du ångrar? mycket

Hoppat Bungee Jump? näfan

Ljugit för någon du tycker om? nej alltså, jag tycker inte direkt om någon. 

Ätit en hel tårta? när jag är inne i mina depressiva perioder där jag bara tröstäter dagarna i ända

Gjort bort dig offentligt? vet inte

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: nej

Fått ditt hjärta krossat: ja

Hur många barn vill du ha i framtiden: gillar inte barn

Har du några husdjur?: ja tyvärr

Vill du ändra ditt namn: skiter it

Vad gjorde du under din förra födelsedag: såg på tv och åt ostbågar

Vilken tid vaknade du idag: vet inte, kollar typ aldrig på klockan

Vad gjorde du igår runt midnatt: vet inte eftersom jag inte har någon tidsuppfattning

Någonting som du längtar till: vad skulle det vara? bättre tider

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: skiter it

Vad lyssnar du på just nu: iggy pop: the passenger

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja. hatar det namnet, tänker på mens....

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: jag föredrar att vara relativt anonym

Stjärntecken: kräfta

Kille eller tjej: tjej

Grundskola: var typ aldrig där

Gymnasie: hatar skiten

Högskola: -

Hårfärg: blond

Långt eller kort hår: långt

Längd: ca något över en meter

Piercings: a

Tattoos: a

Höger eller vänster: vad?

Operation: ett antal

Sporten du spelar: -

 

JUST NU:

Äter du: ja, allt jag kommer åt. är inne i en tröstätarperiod

Dricker du: den alkohol jag kommer över

Är du på väg att: gå under

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: usch

Vill du gifta dig: ja D':

Karriär i åtanke: eh

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: bla

Mirakel: bla

Kärlek vid första ögonkastet: blablabla

Himlen: nej

Änglar: nej blablablablabla

 

mwrh.
NÄÄÄÄFAN, sådär bitter är jag inte!!!!!  Här kommer mina true for 100% svar, YAY
 
 

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: haha nej

Varit kär: ja

Förlorat någon speciell person: mnjä

Varit deprimerad: ne

Varit så trött att du somnat sittandes: jaa, alldeles för ofta nu för tiden!

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? har nog aldrig smitit hemifrån faktiskt... 

Brutit ett ben? nä men snoken

Gjort nåt du ångrar? som jag har sagt tidigare så tror jag inte på att ångra saker, men jag självklart har jag känt känslan av ånger, ofta.

Hoppat Bungee Jump? inte än

Ljugit för någon du tycker om? jaa

Ätit en hel tårta? FAKTISKT INTE D:

Gjort bort dig offentligt? ÄH, småpotatisar bara . 

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: jag vet inte faktiskt. frågan är relativ. när är man vänner egentligen? MEN JA

Fått ditt hjärta krossat: 

Hur många barn vill du ha i framtiden: vet inte, två tror jag. tvillingar!

Har du några husdjur?: en hel drös

Vill du ändra ditt namn: näe,men jag tycker inte om namnet Amanda... haha

Vad gjorde du under din förra födelsedag: fikade med släkten, förkröka hos Signe&Jimmy och gick ut på PULS! En dunderfödelsedag!!

Vilken tid vaknade du idag: typ 6

Vad gjorde du igår runt midnatt: SOV! 

Någonting som du längtar till:  nästa vecka när jag och mamma ska iväg på skojigheter, STUDENTEN!!, bråvalla, alla resor jag sa på. OH JAG LÄNGTAR SÅ MYCKET #JAGÄLSKARMITTLIV

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: INGET. jag skulle däremot inte ha något emot att ha lite mer pengar, vore gött.

Vad lyssnar du på just nu: Kent: Töntarna

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja, och faktiskt - jag hatar det namnet, det låter äckligt...  typ som mens...

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: zarah amanda hernström

Stjärntecken: kräfta

Kille eller tjej: tjej δ (<- letade efter det där kvinnotecknet men jag hittade det inte, det där var det närmsta jag kom...)

Grundskola: lotorpskolan

Gymnasie: Bergska

Högskola: -

Hårfärg: blond

Långt eller kort hår: långt

Längd: ca 170 ståtliga cm

Piercings: smiley, tungan och naveln. samt en töjning i varje öra och några vanliga örhängen men inget som räknas. gamla piercingar räknas inte heller.

Tattoos: JA. min älskade rhcp-tattooooo. älskade älskade. mmmhmhwmwm. Fler på gång >:)

Höger eller vänster: alltså häger eller vänster vad?? 

Operation: brösten, annars inget. förutom näsan och rumpimplantat. NEJFAN INGA OPERATIONER.

Sporten du spelar: räknas hästisar och gym? SVAR JA

 

JUST NU:

Äter du: inget atm, för ovanlighetens skull... haha

Dricker du: inget.

Är du på väg att: sova

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: ja, någon gång - men det får nog dröja sisådär 10 år

Vill du gifta dig: ja, och ha en stor vit bakelse till klänning!!!!

Karriär i åtanke: vill bli så mycket. finns så mycket roligt! men polis är jag mest seriöst intresserad av att bli

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: jaa

Mirakel: jomen det gör jag nog...

Kärlek vid första ögonkastet: ja :>

Himlen: himlen finns, jag har sett den, true story bro

Änglar: hm, jag vill göra det, de är så vackra :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0