Låten är helt fantastisk, även om jag börjar tröttna på den en aning så blir den minst lika bra igen när jag tittar på videon samtidigt. Tycker texten är så himla bra också. Den förklarar liksom min syn på livet och jag blir lika inspirerad varje gång jag hör den. Jag får en liten kick till att göra galna saker och bara leva livet!
"one day baby we'll be old, think about the stories that we could have told"
Alltså: go crazy, en dag är du gammal - om du inte gör detta har du inga roliga historier att berätta när du blir gammal!
 
OH, denna musikvideo förresten♥♥♥♥♥♥
Tyvärr gick det inte länka videon direkt, men jag tycker det kan vara värt att kolla upp den. Den är så skön på något sätt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0