I've said it once before

Only because I know that some people actually want this shit.

mössa Carlings, sköntröja med luva Monki, gråmelerade föredetta-långbyxor-som-jag-klippt-av-till-shorts-och-vikt-upp CheapMonday, vinröda strumpbyxor Cubus

Har det sista året i princip slutat bry mig om mina kläder så jag anser inte dessa inlägg så himla inspirerande faktiskt. MEN, det har faktiskt återfötts ett litet intresse för kläder inom mig och jag bara längtar efter att få gå lös med mitt kort på internet och diverse grymma affärer och köpa grymma plagg och accessoarer.♦
 
 
Bilden är för övrigt tagen i min systers rum, jag bor inte sådär gay. . . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0