kärlek

För första gången i mitt liv känner jag att jag skulle vilja ha en pojkvän. Jag har aldrig tidigare känt något behov av kärlek eller saknat att ha en partner. Men just idag, kanske på grund av det tråkiga vädret, kände jag en stark önskan efter någon som höll om mig. Någon att krypa under ett täcke med och bara slöa bort hela dagen tillsammans med, mysa bort en hel dag. Jag är ingen person med sådanna behov!! Inte ens när jag är i ett förhållande känner jag det behovet... HAHA
Fast, för första gången i mitt liv måste jag erkänna att jag vill (bara just idag) ha någon att laga mat med, någon att spela tvspel med och någon att smula ner i sängen med. Sprida smulor från sura godisar, chips och sockrade fattiga riddare.
Fan vad gay.......

Kommentarer
Postat av: Linnea

gay eller inte, fortfarande otroligt mysigt :)

2013-01-30 @ 00:54:45
URL: http://paintabucket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0