Makin' soup

Gör en soppa som jag kan äta sen till lunch. Eller jag vet inte... Soppa och soppa... Jag säger samma sak här som när det gäller russin och yoghurt. Det ska vara 50/50 fast ännu mer grönsaker än vatten!! Har haft i paprika, gul lök, vitlök, färsk broccoli, champinjoner och kryddat med spiskummin, svartpeppar och oregano! :3
Tog bara fem minuter att göra! Jag älskar att laga mat och jag älskar att äta mat, men jag har så himla dåligt tålamod så jag lagar mest snabba rätter! Haha.
Eller så kör jag på ett storkok och fryser sedan in, så är det bara värma och så har man en vanligtvis-jätte-långgjord-rätt på bara några minuter :D perfa!

...all svamp har flutit upp så det ser ut som att jag har ännu mindre vatten än vad jag actually har :( haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0