Så himla nöjd

För ett år sedan, innan jag började jobba inom hemtjänsten var jag väldigt tveksam till det. Jag tänkte typ "torka bajs ur gammelrumpor" och att det bara var outbildade whitetrash som arbetade där. Några av mina sjuka fördomar stämmer, till viss del, men FY vad jag älskar mitt jobb. Aldrig tidigare har jag känt mig så uppskattad eller lärt mig så mycket. Jag har utvecklats socialt, breddat mitt ansvarssinne och lärt mig hantera diverse konstiga situationer som kan uppstå när två individer möts. Skulle nästan kunna kalla mig själv psykolog nu >:)
Nejmen faktiskt... Man blir otroligt bra på att läsa av människor och situationer!
Jag älskar mina jobbarkåmpizar också. De är fantastiska!

Idag är jag på Betaren, min första arbetsplats där jag trivs som fisken i vatten och ännu bättre! Igårkväll när jag skulle sova kände jag en pirrande känsla av längtan efter att få komma hit, trots att jag var här igår morse!
Igårkväll var jag på ett nytt ställe, också helt fantastiskt! Poolen gillar nog mig, skickar iväg mig till nya ställen hela tiden. Haha Men det är kul! Nu är jag på tre olika enheter, det blir bra - stora chanser att få jobb när jag lägger upp tillgänglighet. :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0