sarcasm

Jag mår verkligen inte bra tydligen. Varenda vikt och varenda maskin på gymmet var en kraftansträngning, och inte på ett bra sätt. Fackalacka. Lär dröja innan jag kan börja träna igen. Med ett lätt illamående och en släng av yrsel sitter jag och längtar efter min systers nybakta kladdkaka. Tänkte göra någon böngryta ikväll och typ couscous till. Det längtar jag också efter. 
Min stora kärlek här i livet är... allt som går att äta. Typ.
 
Hoppas förresten att ni förstår min sarkasm i internationella fans och tusentals läsare. Jag är så stolt över mina 10 läsare så! Men... man vet aldrig, kanske har jag några ickesvenskar här på bloggen? Detta är till er isåfall:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0