sommaren 2013

 
Så alltså... detta är vad jag har att välja mellan i sommar. Decisions decisions.... 
Det är betydligt fler band och artister jag vill se på Bråvalla än PL. Liksom: Rammstein, Green Day, Stone Sour. OSLAGBART BRA! men... PL känns ändå som ett säkert kort för jag vet att det är en bra festival. Även fast de bara är First Aid Kit där som är riktigt bra och sen många halvbra... 
Ändå tror jag att jag verkligen har kommit fram till vad jag vill nu... EGYPTEN. Min farmor har just köpt lägenhet där som vi kan få bo i om vi ska dit. Blir alltså en superbillig (typ) utlandsresa!! 
Tror att det tuffaste beslutet är Bråvalla VS. Egypten......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0