tatuera

Jag börjar bli sugen på att tatuera mig igen. En ordentlig tatuering denna gång! Inte för att jag på något sätt är missnöjd med den jag har eller ångrar den på något sätt. Jag är jätteglad över den för jag känner att den betyder så mycket, och det var ett av kraven jag hade på min "oskulds-tattoo", att den skulle vara personlig. Inte för att själva symbolen är personlig för fem öre eftersom det är RHCPs symbol, men den har en personlig betydelse, kind of. Utan att låta som en fjolla så känns det som att den "kompletterar mig", det trodde jag bara var bullshit som kom ur fjortismunnar men faktiskt - jag känner så!

I alla fall, jag funderar så det knakar och just nu känner jag att jag nog vet vad jag vill ha, men man vet aldrig med mig - om en vecka har jag antagligen helångrat mig! Haha. Därför tänker jag vänta tills jag vet säkert! Man vill ju inte tröttna på något som är permanent liksom. :)

random söt tatuering från hemsidan gaddad.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0