Toddlers and Tiaras

Jimsan är i Stockholm till fredag så vi har lägenheten för oss själva i ett par dagar, jag och Signe. Hur blir det då? Jo då sitter man med varsin dator i knät och läser bloggar, har tvn på med tvprogrammet Toddlers and Tiaras, planerar för en kväll med "Magic Mike", sallad och banan med choklad. 
 
 

Så - detta program... Jag har väldigt svårt för att bestämma mig om vad jag ska tycka om skönhetstävlingar för barn. Jag tycker att... Det KAN ju bara inte bli bra i hjärnan på barn vars utseende och agerande bedöms och betygsätts när de är så små som 2 år gamla... Samtidigt som vissa barn tycker att det är uppriktigt roligt, men i vissa fall kanske det bara är föräldrarna som roas utav detta. Frågan är ju ibland om detta är barnens eller föräldrarnas hobby, för fy vad pengar och tid de lägger ner på det där!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0