torsdag 3e januari

Då har denna dag också gått. En mycket bra dag. Gick upp sju för att åka och träna och lägga upp ett träningsprogram med en av instruktörerna på gymmet där jag går. Efter det for jag hem och var så trött så jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Tänkte att hoppashoppas inte jag blir bokad på jobbet, idag vill jag bara sova och sova ännu mer!! (...jag som inte ens tycker om att sova i vanliga fall! Men jag var så trött verkligen!!!)
Självklart när jag sitter där i bilen och tänker att jag ska ta bort min tillgänglighet så får jag ett sms från Poolen, BOKAD! 13-21
God Damn!! 
Åker i alla fall hem, äter frukost med min nyvakna syster, kokar klart kikärtorna jag började med igårkväll, gör matlåda. Far tillbaka in till Finspång. Jobbjobbjobb. Gick ovanligt lätt och bra idag faktiskt på jobbet, tiden bara sprang iväg - på ett bra sätt!
 
Ikväll ska jag njuta av att inte börja förrän klockan 13 imorn, tänker inte ens träna. Ska ta en riktig jävla sovmorgon!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0