Vi dansar bättre utan kläder

Är så galet sugen på att ta studenten nu. NU. Överallt pratas det om den och ständigt svävar mina tankar dit. Till klänningar, blomstrande flak, alkohol och vrålande halsar - där är mina tankar. Snart är min lekamen där också och jag kan knappt vänta längre. Jag går under!!
Idag tog jag med mig Nils och for till tryckeriet för att diskutera årsboken. Nu är vi verkligen igång!!!
 
För stunden sitter jag och kikar på studentklänningar men - åt helvete med vita klänningar!!!!! (förutom brudklänningar)
Hittar däremot en drös andra fina klänningar. Liksom vanliga klänningar. Jag vill ha en vanlig klänning. Ingen vit! Jag kan inte ha vitt, jag kommer bara skita smutsa ner mig då :(
Jag ska genomföra mitt utspring naken. Hela studentveckan faktiskt. Naken!
"Vi dansar bättre utan kläder,
basgången från Gud och dina händer.
Vi dansar bättre utan kläder,
basen och din hud är allt jag känner.
Vi dansar bättre utan kläder,
utan vardagssömmar som skaver,
Vi dansar bättre utan kläder.
Så är det, så är det, så är det"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0