En dag har blivit flera

Känns som att det var igår jag var på gymmet och körde slut på mina armar. Men så tänker jag efter och... nääää.

Trots att jag var ledig idag satte jag klockan för att hinna med gymmet innan solen började värma på, vill ju inte missa några soltimmar liksom! Så, klockan 10 låg jag i solen och stekte för fullt, sen tog jag en timmas solpaus för att laga lunch åt mamma, syster och pappa. Jamenvisst, pappsen kom hit på lunch! Så trevligt så. Bakelser hade han med sig också. Precis som vi satt oss så kom mormor med tårta också. Allt det för att Ella hade namnsdag igår. Skapligt gödd nu!
Skapligt glödd också förresten. Men liksom lika bra att passa på att sola när man kan! Jobbar ju nästan varje dag annars.

Bilder för att bevisa mitt träningspass och min matlagning får ni i slutet av inlägget!

Gjorde fyllda paprikor. Aldrig ätit, aldrig lagat och hade inget recept (vem behöver ändå recept på en paprika med lite jox i?). Men recept använder jag ju förresten nästan aldrig, blir bäst när man själv får slänga ihop vad man tycker om!
Fyllde paprikorna med sojafärs som jag stekte ihop med lök- och tomatbitar. Tacokrydda och sambal oelek hade jag i. Till det hade jag bulgur och sallad. Toppade paprikorna med smält ost och crème fraiche. :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0