Ljuva 90-tal

Ser på nineties, man kan ju bara känna kärlek för nittiotalet! Och speciellt Spice Girls!!!
Önskar jag hade varit lite äldre back then så jag varit mer medveten! Få klä mig i de där glittriga, färgglada och sjukt fula magtröjorna kombinerat med höga tofsar. Det gjorde jag självklart men tills jag var typ tio, men hade varit roligare att vara 15. 15 år och Spice Girl-fan.
Det sistnämnda var jag! Jag hade gröna byxor där det stod SPICE GIRLS längs byxbenet och en matchande tröja. En dag när jag sprang och ramlade på asfalten gick det hål på byxorna och jag blev så LEDSEN. Trodde aldrig jag skulle kunna le och vara glad igen... Så fel jag hade! Men det var en tragisk händelse i ett fyraårigt hängivet fans liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0