me, me, me - it's all about me

Tänkte för ett tag sen att jag aldrig och jämt tar bilder på mig själv. Har liksom aldrig några bra bilder på mig själv att lägga upp på bloggen, däremot slänger jag alltid upp fula spegelbilder - i brist på annat.
Så, här kära läsare, får ni ytterligare en bild på mig idag. Som inte är fotad i spegel!
 
Detta är hur jag ser ut idag när jag glider runt här hemma och vilar upp mig.
- Sov bara 1.5 timma natten till igår, och hela dagen igår fixade jag ordning överallt känns det som. Var konstigt nog stenpigg! Gick upp sju för att städa och plocka efter festen och sen åkte jag hem till mamma dit min släkt skulle komma på lite födelsedagsmiddag och fixade och storhandlade osv osv. MEN IDAG, är jag helseg.
Så efter jobbet imorse åkte jag direkt hem och la mig med datorn i sängen. SLÖ sLÖ SLÖ. Nu far jag strax tillbaka till worket. hej hå hå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0