Rammstein på Bråvalla

Hela festivalen var fantastisk, men allra bäst var Rammstein. Jag skojar inte när jag säger att jag hellre ser en konsert med Rammstein än en med Chili Peppers igen innan jag dör. Inte för att Chili Peppers är dåliga på något sätt, de är mina absoluta favoriter på hela jorden - men det var sådan jävla upplevelse att stå där mitt i publikhavet och bara röja sönder till Rammsteins brutala musik och spektakulära show!
 
Här är en video jag hittade på youtube, spola fram till 10.30 för att se Du Hast, låten som fick alla 25 000(?) människor i publiken att slå med armarna i luften och vråla på tyska. SÅ COOLT ATT SE!!
 
 
strax efter ser ni det omtalade analsexet... >:)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhhh alltså dom är så sjukt bra live!!! Och där kan man snacka show :D

2013-07-07 @ 17:39:18
URL: http://missmusicnonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0