Scar Tissue

Idag när jag låg där ute i solen så läste jag färdigt Anthony Kiedis memoarer. Iallafall för denna gång, lär öppna den där boken många fler gånger!
Helt sjukt hur lång tid det tagit mig att läsa ut den!!! Började på den hösten 2011. Läste helt galet till en början men i och med att det blev mycket i skolan, mycket i privatlivet osv. så tappade jag helt min läslust. Nu när jag läst som en tok i ett par dagar är den tillbaka.Tackar solen för det! Hamnade också i en hysterisk rhcp-period nu efter att ha spenderat så många timmar med Anthony, haha.
Nu ska jag sova (borde gjort för längesen!!!!) och drömma om små Anthonys och Fleas och ett par Frusciantes och Chads. Josh får också vara med i drömmen bara för han är så fruktansvärt söt, gillar ändå Frusciante mer som gitarrist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0