Tänker aldrig sluta tjata om Bråvalla...

Vet att alla mina senaste inlägg handlat om Bråvalla-festivalen, och egentligen borde jag inte ens göra något inlägg överhuvudtaget nu. Istället borde jag hoppa direkt in i duschen! Kom nyss från gymmet svettig och dan, så illaluktande att flugorna seriöst börjar flockas omkring mig... HAHAH

Skulle bara säga att det känns ganska tråkigt att titta på denna bild, att det var 6 dagar sedan första dagen på Bråvalla och nu vet jag inte vad jag har att se fram emot längre!! Vet ju att jag och mamma ska utomlands i höst, vet ju att jag och Nils ska på road trip och så pratar vi om att hitta på något med "festival-gänget" (exempelvis hyra en stuga någonstans; Danmark, Tylösand, fjällen, somewhere, something) MEN LIKSOM INGET DATUM BESTÄMT FÖR NÅGOT! Så ååååh, behöver boka något att se fram mot!! :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0