Verkar som att jag får cykla hem med solen

Hela våren och sommaren har jag önskat att få cykla till skolan och jobbet men den ena cykeln har varit punkad och den andra trasig. Hur kul? Inte alls!
För några dagar sedan iallafall så kom Kåre till min undsättning och lagade båda två!! Åh fantastiska Kåre vad skulle jag göra utan honom ibland?? Så nu har jag kunnat cykla till jobbet de senaste tre dagarna. ÅH DET ÄR SÅ UNDERBART!!! Speciellt tidiga morgnar. Trots att regnet hängde i luften imorse när jag trampade iväg så pirrade det av lycka i kroppen och det är sån avkoppling och sån kick på samma gång! Blir dessutom helpigg resten av dagen. En mils cykeltur är nog en perfekt uppvärmning att starta dagen med! Trots att det känns tungt kvällen innan att sätta klockan på 05.00 så är det SÅ VÄRT DET!!

Nu tittar solen fram och molnen börjar luckra upp för att ge en skymt av den blåa himlen. Lär bli varmt att cykla hem sen! :>


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!
jag såg att du kommenterat på kandees blogg om att du gjort dina dreads hos någon duktig privat person i norrköping.
Jag ska göra dreads och som det ser ut nu ska jag också till sthlm för att göra dom fast jag bor utanför linköping.
Gjorde du dina dreads med hårförlängning? och kan den här tjejen du gjorde hos det isåfall?
dina dreads är typ som jag vill ha mina :)

Svar: Hej där!Ja jag gjorde mina första dreads hos en tjej i Norrköping. Shima heter hon och är jätteduktig och hur trevlig som helst. Däremot var det inte riktigt sådana dreads jag ville ha så jag kammade upp alla och gjorde om dem på mitt eget vis. De hon gjorde var mycket hårdare och tjockare, nu har jag gjort dubbelt så många men betydligt tunnare istället. Självklart skulle du kunna säga till henne hur du vill ha dina så anpassar hon nog resultatet efter det, men hon föredrar hårt virkade dreads framför mjuka då det är bättre kvalité på dem då - de går inte upp osv. Hon kör med löshår också, ja :)
Hon har en facebooksida som heter Zia Dreadwork. Kolla runt lite där vettja på de dreads hon gjort och se om det är vad du vill ha. :)

2013-07-29 @ 18:39:29
URL: http://karinleek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0