Den där jävla katten...

Den där jävla Hallå Katten som finns överallt... Sjukt irriterande. Men inte i detta fall!!
Hittade jordens sötaste små frukttablettaskar på ica häromdagen. Att det var Hallå Katt på gjorde ingenting, det gjorde bara askarna ännu sötare :3 (shit, fattar inte att jag säger så...)

Det var sex små askar i förpackningen. Två "russin & äpple", två "aprikos & russin" och två med bara russin.

Vet inte om ni har tänkt på det men jag har väldigt korta fingrar. (och vääldigt knubbiga, men det hör inte hit)
Så, om dessa små askar bara når mig halvvägs upp längs fingret, förstår ni då hur små de är?! :') askarna alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0