En är snygg och en annan är snäll

Efter helgens hingstpremiering kan jag konstatera att precis så är det.
Helman är galet snygg, men för jävla jobbig. Skenar i uteridningen, försöker kasta av mig i paddocken och stegrar i körningen. TROTS det var han en av de bättre vid körprovet. Vart är världen på väg?!

Den andra är snäll som sagt. Den andra är alltså världens snällaste och lugnaste Gutta som beter sig som en erfaren gammal märr, som vanligt. Han har en buk som tio dräktiga ston också men ACK så söt han är!

Livet som hästskötare är för jävla slitsamt så jag är trött som en...... BJÖRN I IDE!! (DÅ är man trött!!!!!) Så, med det går jag och lägger mig. Måste också säga att jag har haft en JÄTTEROLIG helg, och visa några bilder på läckraste läckerbiten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0