Om Håkan Hellström

So.... Jag är ingen av dessa Håkanbabes som i hela min tonår varit besatt av Håkan Hellström. Inte heller någon av dessa som blivit besatt på senare dar. Jag är faktiskt inte besatt av honom över huvud taget. Det är först nu de senaste två åren jag lyssnat och faktiskt uppskattat hans musik.
MEN, det var inte förrän i torsdags jag påverkades så starkt att jag blev knäsvag. Hans senaste låt "Det kommer aldrig va över för mig" gör mig helt sentimental. Redan första gången jag hörde den föll jag pladask men den fortsätter att växa sig starkare för varje gång jag hör den. När jag dessutom såg musikvideon i fredags blev jag helt speechless!!! Samspelet mellan hans ord och bilderna i videon är fantastiskt och väcker sådana känslor! 
HOLY JESUS , jag hoppas hela hans skiva kommer vara såhär bra!!!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0