"Smells like teen spirit"

...för att citera Nirvana.

Jag är expert på att tappa bort parfymer. Eller, är ganska bra på att slarva bort det mesta. Oftast glömmer jag saker hemma hos andra...
Det jag tröttnat mest på att tappa bort är mina goda parfymer. Varje gång jag köper en bra och god parfym försvinner den! Så jag får alltid använda mina tråkiga reservparfymer...Typ den där "Sweet Rose" för 40:- på H&M. Det är ju inte så kul! (luktar ganska gott though!)

Historien om mina två senaste parfymer:
Min favorit genom alla tider, den tappade min lillasyster i badrumsgolvet... RIP. Det var någon D&G-parfym. Har letat som en tok men inte kunnat hitta den i Sverige!! FÄÄCK!

Den allra senaste, Beyonce HEAT = spårlöst försvunnen. (Den dök dock upp idag...2late)

Köpte en ny parfym igår eftersom jag var trött på lukter jag inte tyckte om. HEAT tyckte jag var ganska god, men igår vet ni vad, så hittade jag Beyonces nya parfym. Midnight Heat. DEN VAR TUSEN GÅNGER BÄTTRE ÄN NÅGON ANNAN DOFT JAG KÄNT NÅGONSIN!!!
Så, vilken tur att alla parfymer försvinner för mig så jag fick chansen att hitta denna underbaring!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0