workout

hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar .... (x1000) att vara sjuk och aldrig bli frisk!!
Jag vill verkligen verkligen verkligen verkligen.... (x1000) träna.
Det var längesen jag var sjuk men nu har jag gått i flera veckor och varit förkyld. Därför kan jag aldrig komma igång att börja träna igen, för jag vill vänta tills jag är helt frisk så jag inte hålls och blir småsjuk hela tiden så som det var för ett tag sedan. MEN, om jag inte blir frisk snart - kommer jag att börja träna ändå.
CUZ' THIS IS KILLIN' ME!!!!
 
Jag vill svettas, jag vill känna musklerna värka, jag vill riktigt höra min puls och se en utveckling. Bli stark. Få tillbaka mina muskler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0