BLOGGTIPS

Vissa dagar har man total livstorka. Man har inte ork till att göra något vettigt, fantasi till att göra något roligt eller ens tillräckligt med fantasi för att glida runt på olika bloggar och fördriva tiden. De dagar som man inte vill göra annat än att bara sitta och häcka någonstans och läsa bloggar - de dagarna kommer man inte ihåg en enda blogg man brukar läsa. Hopplöst!

Här kommer i alla fall ett fett bloggtips!
Detta är min söta kusin Ronya som bloggar om livet i stort. Det jag tycker är höjdpunkten på hennes blogg är alla hennes videobloggar. Blir själv sugen på att börja videoblogga mer när jag märker hur kul det är att titta på andras!
Klicka på bilden nedanför för att komma till hennes blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0