Forward is the only direction

Ser så galet mycket fram till allt just nu. Livet har så mycket att erbjuda. Kan inte fatta att jag, för ett par år sedan, trodde mig ha upplevt allt som var värt att uppleva. Ung och oförstående ;-)
Well well, för att inte nämna hur mycket jag längtar efter att få prova på livet down under, att skaffa barn och ett eget hus - så ska jag vara mer kortsiktig och säga att jag verkligen längtar till att få hoppa i mina nya pjuckisar och springa skiten ur mig. DET ska jag göra ikväll.
Jag längtar också efter att få supa mig redlös i helgen. heeeh, inte redlös. Hatar fan människor som ska hålla på så - LAGOM ÄR BÄST. Som vi säger here in Sweden. TJO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0