Goaste dagen

Idag hade vi avslutning med körningen, hästprofil. Åkte iväg med två ekipage till en sjö, åt en efterlängtad smörgåstårta och frossade i bakverk. OH LORD, fattar inte hur hungrig och sugen man kan vara. Trots att vi startade morgonen med att grilla oss ett lass marsmallows som Karin tagit med sig, höll vi (för visst var det väl inte bara jag?) på att avlida på vägen till resmålet på grund av hunger och smörgåstårte-sug!!
När vi mosat i oss alldeles för mycket smörgåstårta plockade vi fram Annas mockarutor, Nadjas kladdkaka och negerbollar som Nils bakat. Jag stod för kaffet och saften, Kåre för smörgåstårtan. Shit alltså, vi åt tills vi storknade. ...iallafall jag...
Så jag promenerade hela vägen hem istället för att åka med på vagnen! Hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0