hårdsatsning

Slaggade hos Flöde igår, eftersom jag har lite väl långt hem ifrån Grytgöl. Så, idag när vi legat hemma på hennes soffa, skavfötters under ett täcke med chips och choklad och pratat om allt mellan himmel och jord - så har vi kommit fram till att vi är redo för att hårdsatsa på vår träning. Personligen tycker jag att jag är bra igång äntligen (efter månader av sjukdom), men jag vill tillbaka till den kropp, det liv och den motivation jag hade för ett år sedan. Så nu ska vi gå in stenhårt.
Imorgon börjar vi med ett vattengympa-pass (vadå kärringar?) 10.00, fast innan det lite gym. Halv8 kommer Flöde och hämtar upp mig.
På tisdag kväll kör vi pilates. 
Alltså ja, vi börjar med kärring-pass, men det är mest för att känna på det här med gruppträningar. Jag har ju aldrig varit riktigt för det förut. Provade aerobics en gång för tre år sedan och det slutade med att Fia körde ut mig i rullstol därifrån... knäjävel. HAHAH. 
OCH på tisdag ska vi också introduceras för den välkända soppdieten.
Nu är det allvar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0