i give fucking up

Klockan är sex redan och jag har knappt fått någonting gjort på min slutplädering. Efter allt skit som varit i skolan nu de sista två veckorna känns det nästan för bra för att vara sant, att bara ha en sista grej kvar... Just därför kan jag inte riktigt förmå mig att ta tag i att få den gjord. Det är trots allt inte förrän på fredag talet skall hållas. Fast det känns jävligt relevant att prestera skitbra på det, så jag borde verkligen början med den nu.
 
Istället har jag, från det att jag kom hem vid klockan tre, bara suttit och gjort massa onödigt på datorn. Glidit runt på tumblr, olika bloggar, och lyssnat på musik. Hur värt? INTE ALLS.
 
61GU4H on Make A Gif, Animated Gifs
 
 
Nu ger jag upp detta helt och hållet och lägger mig utomhus, suger in kvällens sista solstrålar och läser i min nyinköpta Veckorevyn.
 
...märker ni förövrigt att jag skriver helt annorlunda när jag skrivit på något seriöst innan? I detta fall min slutplädering till svenskan. Jag kom faktiskt igång lite och skrev så mycket som 10 rader. :-)

Kommentarer
Postat av: Signe

Kom ihåg en sak min vän! ATT DU ÄR HIMLA BRA, HIMLA DUKTIG OCH DU ÄR HIMLA KLOK! Samtidigt som du är spontan och lite galen! Du har liksom allt! Och jag vet, att du kommer göra det där talet, GALANT! Kyss och smek min sötnos! Saknar dig!

Svar: men ååh. vad du är rar min finaste vän! Blev alldeles lycklig och varm när jag läste det där. SAKNAR DIG JU.

2013-05-19 @ 19:30:18
URL: http://signeconnman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0