Let's fucking do this; Six day's progress

Det här är typ det läskigaste jag publicerat på internet, någonsin. Har tvekat hela dagen men sen kom jag att tänka på allt som sägs om att tjejer kan visa sig i bikini men dör om någon ser dem i under kläder - WHAT DA HELL IS THE DIFFERENCE?! Och så kom jag att tänka på att jag bara har cirka 10 ynka läsare, vad gör det om de ser mig i underkläder?
JA, jag la upp bilder på mig själv i underkläder förra veckan - men det var sportbehå och mormorstrosor!
Här kommer iallafall en bild i vanliga underkläder, där jag dessutom ser fett sur ut på en utav dem.
Detta är vad som hänt på sex dar. Om det är någon skillnad vet jag inte, eftersom jag står olika på båda bilderna!
(borde tagit en bild där jag spänner mina osannolikt biffiga armar också, för det är typ enda stället jag lyckats få musklerna att synas en aning, hahah)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0