longing like fucking hell

Det är helt sinnessjukt hur jag längtar till sommaren. Bara tanken på hur fantastisk denna sommar kan bli väcker en dödlig frustration i kroppen. Jag vill ha sommar NU.
 
 
 
Jag och Signe skulle ha farit iväg på picknick i eftermiddag men det kan vi ju glömma med detta väder. Fattar inte ens varför jag bor i det här landet. Varför bor folk här överhuvudtaget? Ett fett långfinger åt mina förfäder som flyttade till Sverige från första början. Kunde de inte valt ett land med skönare klimat? Spanien, Australien, Malta, Grekland, Brasilien, VAD SOM JÄVLA HELST FÖRUTOM SVERIGE!!!
Fast faktiskt... När jag tänker efter så är det ganska mysigt när det regnar. :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0