om det finns någon liten stackare där ute så är detta till dig:

Jag tänkte att, om det finns någon liten stackare där ute som inte har ett tillräckligt intressant liv själv och därför är en nyfiken jävel och undrar vad jag har gjort idag... Så skriver jag ner det!
 
Sov längre än någonsin idag till att börja med. Ända till halv11, sedan låg jag kvar i sängen till halv12. Kan knappt fatta det själv! Skönt, men jag måste erkänna att jag fick en släng av ångest. Men det gjorde inget, såhär i efterhand kan jag njuta av det.
Jag jobbade på med lite skoluppgifter, sedan for jag till gymmet. Efter en stund mötte jag upp mor min så simmade vi togethär och chillade på relaxen. Tog ett spontan-bio-besök. Slängde alltså fort på oss våra kläder och åkte i räserfart till stan. Åt en skvätt. Smugglade in glass på bion, fast att man inte får - badasses.
Nu har jag hängt tvätt, satt igång en ny maskin, förberett inför morgondagen och ska krypa ner med mitt rentvättade hår i min renbäddade säng. Is there any more wonderful feeling? No, wouldn't say så.
Sleepie-sleepie timie-timie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0