studiedag = pyjamasdag

Här sitter jag vid köksbordet och läser på till provet i rättskunskap som är imorgon lyssnar på musik och kollar på härliga bilder och drömmer mig bort till sommaren och Australien och allt härligt som livet kan tänkas erbjuda.
 
När klockan ringde imorse tog jag på mig en stor tshirt och mina fluffiga fårtofflor och sedan dess har jag typ chillat runt, faktiskt pluggat lite. Snart kommer Flödisen hit och gör soppa med mig.
Frågan är hur jag ska hinna klart med alla uppgifter innan studenten.................. YOLO liksom, har väl bättre saker för mig än skolan. Eller? NEJ, återgå till pluggandet kanske..
heeidooooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0