The Vow

Jag är absolut ingen filmmänniska, och detta är den andra filmen i hela mitt liv som jag sett själv.
 
Njöt av att ha studiedag imorgon och tog lite ledigt från allt skolarbete genom att lägga mig i sängen med denna film och virka in lite nytt löshår i en dread och fixa till lite gamla. jajaj, en kort recension!
Filmen var fin. Lite seg kanske om man bara skulle superglo på filmen, men eftersom jag hölls med håret samtidigt så var den perfekt!
 
Söta Rachel McAdams och jättesnygga Channing Tatum, kan ju inte bli annat än intressant att fästa ögonen på!
Hahah, när jag googlade efter en bild på filmomslaget så kom även denna bild upp och fy attans , how true!
Filmen handlar alltså om Paige och Leo som råkar ut för en bilolycka. Paige tappar minnet och glömmer vem hennes man är, Leo alltså. Så, filmen handlar typ om att hon ska minnas det de hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0