thigh tattoo♥

Alltså, förut har jag tyckt att det är så himla fult med lårtatueringar. Inte om man har typ hela benen tatuerade, men liksom bara en på låret. MEN NU, tycker jag plötsligt att det är så sjuuuukt snyggt och jag blir ju själv sugen!
 
 
Jag tyckte verkligen att allt var fult, både texter och bilder - oavsett motiv. Nu har jag verkligen totaländrat åsikt! Hahah, det är typ som med långklänningar. För två år sedan tyckte jag att det var något av det fulaste människan hade skapat. Förra sommaren tyckte jag att det var snyggt, men inte tillräckligt snyggt för att bära det själv. Denna sommar har jag köpt en egen. Hahah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0