behöver andra vänner

Mina vänner är de bästa man kan ha. Det finns ingen jag har så roligt med som Nils, ingen jag känner mig så trygg med som Signe och ingen jag saknar så mycket som Fia. Bara med Flöde kan jag göra de där allra sjukaste grejerna som inte ens går att berätta om och åh Jessicatten, vem är så irriterande på ett så underbart sätt förutom hon?? Och alla andra som förgyller mitt liv. Jag har så galna vänner, såna man inte kan låta bli att skratta ihop med. Såna som gör sådär knäppa saker som man kan börja tänka på ibland och brista ut i gapskratt fast man sitter helt ensam någonstans.
 
Trots alla underbara individer jag har vid min sida finns det en som saknas. Någon som är som jag.
 
Jag behöver en mer likasinnad vän. Någon att dela mina drömmar med. Någon med samma mål som jag. Någon som vill följa med på alla mina upptåg. Inte för att jag har något emot att åka ensam till Australien exempelvis, det är ju självvalt. Just för att det inte finns någon jag känner att jag skulle vilja ha med, för att ingen jag känner vill detsamma som jag. Ingen jag känner delar drömmen om att upptäcka världen.
Men det är nog bra att jag inte hittat den vännen ännu, då får jag en chans att jobba på ett utav mina livsmål - självständigheten. Jag besitter en stor rädsla för att vara beroende av andra, därför är självständigheten så viktig för mig. Så, fast att (den tillfälliga) flytten till Australien i februari skrämmer the crap out of me så får jag ibland små kickar vid tanken på allt det nya, alla nya erfarenheter och äventyret.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Din trygga klippa! (;

Du vet raring! Att du är modig! Och jag är så imponerad över att du gör denna resa!
Och tänk såhär! Du kanske hittar den där vännen där borta, vem vet, den personen kanske inte var så långt borta från dig från början. Jag har ett bra exempel på det. Linnea, när hon åkte till Spanien, så hittade hon Paulina, det var bara det att denna Paulina var från Norrköping och de hade många gemensamma bekantskaper, så vem vet, kanske du hittar din granne där nere, som kan bli din drömmare! Och under tiden som du är iväg och upptäcker världen, så väntar jag här på dig, som Lejonklippan i lejonkungen. Jag försvinner inte från dig! Det lovar jag!
<3

Svar: Åh du allra bästa Signe! Du får mig alltid att le :):):):) Jag är så glad att jag har dig!

2013-11-03 @ 21:12:31
URL: http://signeconnman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0