berätta mer

Men shit, sista dagarna/veckorna/veckan har jag fått många fler läsare. Vart kommer ni ifrån?? Har ju aldrig skyltat med bloggen - så snälla berätta vart ni hittat den! är ni några jag känner? eller främlingar som uppskattar det jag skriver om mitt lätt ointressanta liv ändå? PLZ tell me.
Blir så nyfiken! haha
 
sjukt tråkigt om inte en enda kommenterar och berättar vem den är. är jättenyfiken på vilka det är som läser det jag skriver! de enda jag vet läser är Signe, Fia och min lillasyster. SÅ VILKA ÄR NI ANDRA?! :D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Din trogna läsare *trumvirvel* FIIIIA

ae, asså jag känner mig faktiskt skyldig till att lämna en liten rar kommentar fast du redan vet att jag läser och nämnde mig i inlägget. ihiiohoho :*

2013-11-06 @ 23:06:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0