en ledig dag a la moi

Efter den sköna morgonen med Therje gick vi en kilometer eller två för att hämta hem lite hästar som skall vara med på långritten imorgon. Det var blött och kallt och geggigt och mina skor läckte in, och jädrar vad svettigt det blev till slut!!
Efter det övade jag mig att sätta för bilen för släpet. Oh, gör det nu som på räls. Kan tro jag inte gjort annat! :D haha...

Skjutsade iväg lite hästar. Provred en unghäst som jag ska ha på ritten tomorrow (tilläggas bör att det var hennes första ridtur, heh). Hon skötte sig galant med tanke på hur nervig hon är som individ. Det blev några flöj men en enorm utveckling under så kort tid!

oh well, efter det handlade jag och lille mor inför morgondagen och körde hem ytterligare två hästar.
Nu har vi ätit tacos framför idol och plockat fram glass för att se fotbollen :):)

nej jag har inte mycket att göra at the moment, därför detta långa och lätt ointressanta inlägg... haha
Håll tummarna för att jag är frisk imorn så jag kan vara med och rida mellan jobbpassen imorn!! ...känner en öroninflammation komma krypandes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0