green street hooligans

Satt och somnade till Så Mycket Bättre och tänkte "better go to sleep now", men väl i sängen bestämde jag mig för att slå på en film istället.
 
Huuur länge som helst har jag tänkt att den filmen måste jag ju bara se, alla säger att den är så jäkla bra! Problemet har bara varit att jag aldrig tar mig tid att se på film.
Äntligen, säger jag bara.
Först låg jag bra länge och tänkte "jaaaha, när kommer det där bra som alla pratar om då?" men helt plötsligt var man bara mitt i det och allt var så fantastiskt!
 
 
Tyvärr inte bättre än att den får 3/5 elefanter i betyg, men ändå över medel! Helt klart bra. Väldigt bra.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0