Lillprinsen

Idag fick min finaste lilla prins komma in och få lite kärlek. Eller egentligen kom han in igårkväll.
Han visste nog att jag gått och tänkt på honom lite extra och haft svårt att stå emot frestelsen att ta in honom de sista veckorna. Igår rymde han nämligen ur hagen och kom strosandes när jag var ute i stallet med Therje. Haha. Han fick sova inne så vi kunde kolla om hagen var trasig. Inte det minsta! Listiga häst...

Vill så gärna ta upp ridningen med honom igen! Aldrig har jag känt så starkt för en häst förut, härligaste Kravall! :)






Till och med när han är fet och helt ur form är han världens snyggaste! Fattar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0