master

Om jag får säga det själv, så är jag ett jävla kap! Mästare i köket och en helt okej städare samt tvätthängare. Jag hade garanterat haffat om jag var man!

Idag blev det kronkalv i lergryta med potatis, godgod sås och kokta grönsaker. Till efterrätt en cocostårta (hälsosam sådan! inget socker och inget mjöl).

During da cooking


Färdig kaka





...och till er som tänker "what da hell, du är ju vegetarian din jävel! du får inte äta kronhjortsbäbis!!"
shut up u biaaaatch, jag är inte vegetarian. däremot äter jag inte vilket skitkött som helst. jag äter djur som jag vet haft ett bra liv och blivit slaktade med respekt, exempelvis denna kronhjortskalv som John sköt för ett par dar sedan. :):)


Kommentarer
Postat av: TLryttarna

Hej, åh vad fin blogg du har!! Hoppas din vecka har startat bra.

Kika gärna in på våran blogg TLryttarna, och säg vad du tycker om den!
//TLryttarna

2013-11-05 @ 09:14:06
URL: http://TLryttarna.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0